Wednesday, November 17, 2010

Saya suke , awk tk suke apa saya kisah =='


Sungmin , super junior


Taeyeon and Jessica

Saya nak buat pengakuan nie , korea saya suke Sungmin , Jessica , Taemin , Sandra Park , Nickhun ( sikit - sikit ) dan rain . English saya suke Maher Zain dan Melayu saya suke , tk tauu laa , semuanya tk best . 

Saya ade cerita kisah benar , dekat korea ade seorang mak cik nie , die sedang bercakap di handphonenya , suddenly Rain keluar daripada kereta and berjalan , mak cik tuu nampak and terus berkata " Wow ! its rain , he is so cute " die menjerit tauu , lepas tuu orang perempuan yang kat dalam phone tuu kate , " is it rain from the sky ? " , mak cik tuu terus buat muke macam beruang tengah marah dan berkata " no it isn't " die terus letak telefon . HAHAHAHAA (: isn't that funny ? HAHAHAA (: kite dapat kisah nie sebab bulan April waktu tuu kite tengok cerita ' MEET RAIN ' , HAHAHAA , anyway tajuk die punn funny macam meat rain ( daging hujan ) , yang mak cik tuu dengan orang kat dalam phone tuu cakap dalam bahasa Hangul tauu , dorang tk speaking . Ada subtittle kat bawah tuu , heeheehee , im not really good in Hangul , okeyyy ! 


2 comments:

Haziq+Sunny said...

aq stuju part
"Melayu saya suke , tk tauu laa , semuanya tk best"

adlina razan said...

HAHAHAA (: memang laa ade yang best tapi terlalu jiwang laa .

VISITORS