Monday, November 15, 2010

Hello =='


Assalamualikum , to my readers . okeyyy , especially im not really good in malay , but I tried laaa okeyyy . Firstly , saya nak ucapkan banyak - banyak terima kasih kepada followers kerana sudi untuk membuang masa anda semata - mata untuk membaca blog saya yang boring dan buruk ini . Tpi saya akan cuba tukarkan ianya menjadi menarik , HAHAHAAA ;) dan Insyallah saya akan kerap mempost dekat blog , saya dah boring dengan tumblr sebenarnya . 

Emm , perhatian kepada rakan - rakanku , siapa nak main bola tampar esok ? kat padang sekolah kebangsaan seksyen 7 , jomjom laaa . Peluang untuk bermain nie terbuka kepada semua orang , saya tk memilih kawan sangat laa . HAHAA ;) ok , see you next time . kalau ada berita yang menarik saya akan postkan dengan secepat mungkin . Byebyehh =='

0 comments:

VISITORS